preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Žubor

 


Projekt
Hrabri telefon

CARNet

Otvorite svoj elektronički identitet na CARNet mreži koji će vam omogućiti korištenje mnogobrojnih CARNetovih usluga.

Kako postati korisnik?

skole.hr

Školska učilica

Učenje na daljinu

Drvo znanja

AZOO

MZO

zbornica.com

Vijesti i događanja

Rezultati projekta

 

Poštovani suradnici, dragi partneri,

Zadovoljstvo nam je obavijestiti Vas o završnim rezultatima projekta European Assessment Protocol for children's Socio-Emotional Skills (EAP_SEL) koji financira Europska komisija u sklopu Life Long Learning programa. U projektu koji traje od 2012. godine do ožujka 2016. godine sudjeluje pet zemalja partnera, Italija, Slovenija, Švicarska, Švedska i Hrvatska. U svim su se zemljama provodili programi razvoja socijalno-emocionalnih kompetencija djece namijenjeni nižim razredima osnovne škole. Kao što znate, hrvatski predstavnik u projektu je istraživački tim s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta (prof.dr.sc. Josipa Bašić, u mirovini, doc.dr.sc. Josipa Mihić, dr.sc. Miranda Novak). Kako ste nam bili iznimno značajni suradnici, želimo Vas informirati o rezultatima istraživanja.


U sklopu ovog projekta u pet osnovnih škola s područja grada Zagreba (OŠ Braće Radić, OŠ Vladimira Nazora, OŠ Voltino, OŠ Izidor Kršnjavi, OŠ Vinka Žganca), uz partnersku podršku od strane ravnatelja i velik angažman učitelja te stručnih suradnika, provodio se PATHS-RASTEM program, univerzalni program prevencije i promocije mentalnog zdravlja. Istraživanje ne bi bilo moguće bez značajne podrške ravnatelja i učitelja iz kontrolnih škola uključenih u projekt (OŠ Antuna Mihanovića, OŠ Ljubljanica, OŠ Vukomerec, OŠ Jordanovac, OŠ J.J. Strossmayer).


Rigorozna evaluacija PATHS-RASTEM programa i usporedba učinaka programa s ostalim zemljama u EAP_SEL projektu pokazala je da nakon dvije godine provedbe programa u prvim i drugim razredima učenici koji su bili uključeni u program:

  • Iskazuju manje simptoma hiperaktivnosti i impulzivnosti
  • Iskazuju manje problema u odnosima s vršnjacima
  • Imaju pozitivnije interakcije s drugima te
  • Iskazuju manje eksternaliziranih problema u ponašanju.

Studija unutar EAP_SEL projekta pokazala je da je PATHS program za razvoj socijalno-emocionalnih kompetencija učinkovit u smanjivanju problema djece nižih razreda osnovne škole. Iznimno je značajno naglasiti da su se isti rezultati pokazali i u drugim zemljama tj. kroskulturalna usporedba ukazuje na učinkovitost PATHS-RASTEM programa i u Italiji, Švicarskoj, Sloveniji i Švedskoj.


Na završnom sastanku EAP_SEL projekta na Sveučilištu Perugia, Italija, predstavnik EU agencije EACEA naglasio je da je projekt EAP_SEL jedan od zanimljivijih Comenius projekata s potencijalom da bude odabran u modele dobre prakse.


Zahvaljujemo se još jednom na uspješnoj suradnji te Vas molimo da obavijest o ovim rezultatima stavite na Vaš web te nam pošaljete poveznicu kako bismo je podijelili s europskim partnerima. Također, posjetite i web projekta na poveznici: http://www.eap-sel.eu/index.php?app=0&guest=1


Stojimo Vam na raspolaganju za sva dodatna pitanja te se nadamo da ćemo imati prilike surađivati i u budućnosti.

 

S poštovanjem,

Doc.dr.sc. Josipa Mihić i dr.sc. Miranda Novak
Odsjek za poremećaje u ponašanju, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Amalija Kijuk   datum: 18. 2. 2016.

Knjižnica



Zapošljavanje

Udžbenici


GDPR

e-Dnevnik


Tražilica

Brojač posjeta
Ispis statistike od 31. 5. 2010.

Ukupno: 649650

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Raspored zvona

Prije podne:

1. sat 8.00 - 8.45
2. sat 8.50 - 9.35
3. sat 9.45 - 10.30
4. sat 10.40 - 11.25
5. sat 11.30 - 12.15
6. sat 12.20 - 13.05

Poslije podne:

0. sat 13.10 - 13.55
1. sat 14.00 - 14.45
2. sat 14.50 - 15.35
3. sat  15.45 - 16.30
4. sat 16.40 - 17.25
5. sat 17.30 - 18.15
6. sat 18.20 - 19.05

 


Oglasna ploča

Anketa
Koliko vremena dnevno provodim za računalom (prosječno)?








Poveznice

Dokumenti




preskoči na navigaciju