preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Žubor

 


Projekt
Hrabri telefon

CARNet

Otvorite svoj elektronički identitet na CARNet mreži koji će vam omogućiti korištenje mnogobrojnih CARNetovih usluga.

Kako postati korisnik?

skole.hr

Školska učilica

Učenje na daljinu

Drvo znanja

AZOO

MZO

zbornica.com

Vijesti i događanja

Projektni dan 2020.

Projektni dan u nastavi na daljinu

Naš škola, kao ekoškola, svake godine ima Projektni dan! Ova školska godina uistinu je posebna. Nastava se od 16. ožujka 2020. održava na daljinu, zato je i naš Projektni dan - održan 18. travnja 2020., bio dan nastave u domovima učenika. Ne zaboravljajući osnovne ciljeve rada ekoškole, učitelji su svojim učenicima zadali zadatke za samostalan rad o ekološkim temama koji su bili prilagođeni nastavi na daljinu.


Učenici 1. a, 1. b i 1. c razreda  sa svojim su učiteljicama obrađivali temu Šumske životinje i njihova mladunčad  kroz nastavu Hrvatskoga jezika, Prirode i društva, Likovne i Glazbene kulture. Izrađivali su plakate u kojima su pokazali sve naučeno. U 1. d razredu učenici su se upoznali s obilježavanjem Dana planeta Zemlje prezentacijom i igrama te naučili novo o životinjama i njihovoj mladunčadi.

2. a razred je izrađivao ekoslikovnice pod naslovom Voda je najveće bogatstvo. 2. b je sve naučeno u međupredmetnoj nastavi o temi Vode u zavičaju prikazivao svojim plakatima. 2. c razred  je od svojih učiteljica dobio zadatak ilustrirati priču N. Videk Pismo iz Zelengrada te napisati ekoporuke o čuvanju vode.

Učenici svih trećih razreda sudjelovali su u projektu Jezera Savica, izrađivali su umne mape i plakate o naučenome i vodama stajaćicama.

Učenici četvrtih razreda istraživali su vitamine u projektu Vitaminima do zdravlja, njihov utjecaj na organizam. Izrađivali su piramidu zdravlja, a poseban zadatak bio je napraviti limunadu i voćnu salatu.

5. a razred od svojega je razrednika dobio zadatak izraditi kviz, križaljku ili igru o ekološkim temama, dok je 5. b od svoje razrednice dobio zadatak istražiti, iz različitih izvora, zaštićene životinjske vrste te o njima napraviti umnu mapu ili prezentaciju. 5. c razred radio je projekt Zrno graha u staklenci. Naime, učenici su pratili kako se zrno graha može posaditi u staklenci, bez zemlje, uz pomoć papirnatih ubrusa i vode te klijati. 5. d dobio je zadatak osmisliti reklamu koja će promicati zaštitu okoliša i očuvanje Zemlje, a zatim ju snimiti ili poslati zvučni zapis razrednici.

Učenici 6. a odgledali su dokumentarni film po izboru, s ekološkom temom, te o njemu napisali kratak osvrt. 6. b imao je zadatak opisati i istražiti jedan nacionalni park ili park prirode u RH te obrazložiti svoj izbor. Učenici 6. c trebali su snimkom, prezentacijom, plakatom ili word dokumentom predstaviti jedno zdravo jelo koje su sami pripremili te pronaći zdraviju alternativu svom receptu. 6. d razred trebao je fotografirati jedan lijep prizor iz prirode koji se vidi kroz prozor ili u svom dvorištu.

7. a razred  trebao je napisati kratku vijest (istinitu ili izmišljenu) vezanu uz trenutnu situaciju (pandemija, potres) ili neku ekotemu. 7. b je od svoje razrednice dobio ponuđene tri aktivnosti, prema interesu i dostupnim materijalima: izrađivanje zaštitnih maskica od marame, pokloni za roditelje od oblutaka i starih kutija i slikanje pomoću recikliranog materijala. Učenici 7. c dobili su zadatak napraviti prezentaciju ili plakat o Korona virusu ili potresu.

Učenici 8. a razreda morali su istražiti temu Positive effects of Coronavirus on ecology te izvijestiti razred ili napraviti prezentaciju o barem jednom pozitivnom efektu koji je virus donio Zemlji. 8. b razred je od svoje razrednice dobio zadatak pročitati kratku priču naše knjižničarke Plamenko Pećinski u kojoj pećinski čovjek dolazi u naše doba te napisati kratak osvrt o pročitanome. Učenici 8. c razreda izrađivali su prenamijenjene predmete od materijala koje su imali na raspolaganju (papir, karton, staklo, plastika). Zadatak 8. d razreda bio je nacrtati ili napisati slogan, tekst, pjesmicu o trenutnoj situaciji na plakatu.

Svi učenici aktivno su sudjelovali, kreativno se izražavali te pokazali znanje u digitalnim vještinama.

Ne smijemo zaboraviti roditelje koji su uvijek tu, prva podrška u učenju u nastavi na daljinu. Dokazali smo da se i u teškim vremenima trebamo brinuti o Zemlji jer brinući o okolišu, brinemo o svome zdravlju.

Hvala svima!

Fotografije



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Amalija Kijuk   datum: 6. 5. 2020.

Knjižnica



Zapošljavanje

Udžbenici


GDPR

e-Dnevnik


Tražilica

Brojač posjeta
Ispis statistike od 31. 5. 2010.

Ukupno: 648849

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Raspored zvona

Prije podne:

1. sat 8.00 - 8.45
2. sat 8.50 - 9.35
3. sat 9.45 - 10.30
4. sat 10.40 - 11.25
5. sat 11.30 - 12.15
6. sat 12.20 - 13.05

Poslije podne:

0. sat 13.10 - 13.55
1. sat 14.00 - 14.45
2. sat 14.50 - 15.35
3. sat  15.45 - 16.30
4. sat 16.40 - 17.25
5. sat 17.30 - 18.15
6. sat 18.20 - 19.05

 


Oglasna ploča

Anketa
Koliko vremena dnevno provodim za računalom (prosječno)?








Poveznice

Dokumenti




preskoči na navigaciju